مربي دروازه بانان تيم ملي فوتبال جوانان، شرايط دروازه بانان اين تيم را مثبت ارزيابي کرد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، داود فنايي گفت: تمرينات دروازه بانهاي تيم ملي جوانان بر اساس آخرين متد روز انجام مي شود و با توجه به اينکه فيلم هاي آموزشي خوبي در اين زمينه بدست آورده ايم و از اينترنت هم آخرين متد آموزش دروازه باني را دريافت کرده ايم روش کارمان بر اين اساس انجام مي شود.

وي درباره وضعيت بدني دروازه بانان کنوني تيم ملي جوانان گفت: با توجه به مصدوميتي که براي آهکي در ويتنام پيش آمد اين دروازه بان تيم ملي جوانان رباط پاره کرد. البته خوشبختانه دوره درمان وي انجام شد و او در دوران نقاهت به سر مي برد. تمام تلاش ما اين است که از لحاظ بدني هم دروازه بانانمان را آماده نگاه داريم و تمرينات بدنسازي خوبي را براي آنها در نظر گرفته ام. ضمن اينکه مي توانم بگويم دروازه بانان تيم ملي قد و قواره خوبي دارند و مي توانند آينده خوبي داشته باشند و در کل وضعيت خوبي دارند و اگر آهکي هم برسد وضعيت بهتر هم خواهد شد.

فنايي در پايان گفت: انگيزه همه ما براي موفقيت در رقابتهاي مقدماتي جام جهاني بالاست و دروازه بانان تيم ملي جوانان به خوبي مي دانند که وظيفه سنگيني در اين راه روي دوش دارند. اميدواريم با تلاش شبانه روزي همه کساني که در تيم ملي جوانان کار مي کنند و تلاش کادر فني و سرپرستي و بازيکنان، تيم ملي جوانان يکي از تيم هاي حاضر در رقابتهاي جام جهاني 2013 جوانان ترکيه باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا